יצירת קשר
כתוב תגובה

ציוד קירור ומיזוג אוויר – להתכונן לקיץ שמתקרב

ציוד קירור ומיזוג אוויר – להתכונן לקיץ שמתקרב

ציוד קירור ומיזוג אוויר

אם תשאלו ישראלים מהו מכשיר החשמל האהוב עליהם, הם כנראה יתהו למה אתם שואלים אותם שאלה כל כך מוזרה, אבל אחר כך הם בטוח יענו לכם שהם הכי אוהבים את המזגן. כן, בישראל של שנת 2020 מזגן הוא ללא ספק פריט חובה בכל בית. במיוחד כאשר מדובר במתחמים עסקיים כמו חנויות או משרדים, וכן באתרי אירועים – המזגן הופך חשוב פי כמה. כמות האנשים הגדולה גורמת לחלל להתחמם ומצריכה ציוד מיזוג אוויר חזק ומתקדם. אולם כשאנשים רבים מתכנסים בחלל גדול, לא תמיד מזגן הוא האפשרות האידאלית. לכן, היום ניתן להשיג אמצעי קירור נוספים שיהפכו את העובדים שלכם, את הלקוחות שלכם או את האורחים באירוע שלכם לשמחים מתמיד.

ציוד קירור ומיזוג אוויר – מה האופציות?

אל המזגנים שכבר מיצבו את עצמם בראש הפירמידה של מערכות הקירור מצטרפים ללא ספק הצ'ילרים. צ'ילרים הם מערכות קירור שמתבססות על קירור מים בגז. המים מועברים באמצעות צינורות לאזורים שונים בחלל ועל ידי כך מקררים אותו. לצ'ילרים יש שני יתרונות משמעותיים מאוד – ראשית, הם חסכוניים בצריכת המשאבים שלהם, משום שהם עושים שימוש חוזר מים ולא צורכים הרבה חשמל יחסית. כמו כן, הם נחשבים לאמצעי קירור ידידותי לסביבה, והיום זה מאוד חשוב.

מצנן – מציל לכם את הקיץ

מלבד הצ'ילרים, יש לכם אפשרות להצטייד גם במצננים. מצננים בעצם קולטים את האוויר שנמצא סביבם ומעבירים אותו דרך מים צוננים לפני שהם פולטים אותו שוב החוצה, מה שבאופן לא מפתיע, מאוד מצנן את מי שיושב לידם. גם למצננים יש יתרונות משמעותיים, שהופכים אותו לתחרות לא רעה למזגן. ראשית, עלות התפעול של המצננים זולה באופן משמעותי שכן הם צורכים הרבה פחות חשמל. כמו כן, המצנן לא דורש התקנה, מה שחוסך הן עלויות והן כאבי ראש מיותרים. יתרון מהותי נוסף של המצנן הוא העובדה שהתחזוקה שלו מאוד מינימלית – מלבד הכנסת מים חדשים מדי פעם, היא לא דורשת דבר. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים קירור ומיזוג אוויר – כדאי לבדוק את כל האפשרויות.

ציוד קירור ומיזוג אוויר – לקיץ ישראלי נוח הרבה יותר

ציוד קירור ומיזוג אוויראנחנו חיים במדינה חמה, חמה מאוד. וככול שעוברות השנים כך הולכת המדינה שלנו ומתחממת עוד יותר. כך שזה ממש לא מפתיע לגלות את העלייה האסטרונומית בביקוש של הישראלים לרכישת ציוד למזגנים. בין שמדובר על רכישות והזמנות למגזר הפרטי, שמחייב היכרות עם מערכות מיזוג קטנות, יעילות ונגישות מבחינת עלות ומכילות חיישני טמפרטורה לבקרה. ובין שמדובר על שירותים ומוצרים למגזר העסקי ההולך ומתפתח (שם הדרישה הטבעית היא למערכות מורכבות יותר ולעיתים גם יקרות יותר). כיום, נותני השירות בתחום ציוד קירור ומיזוג אוויר, רוצים לעשות הכל על מנת לענות על הצרכים ולשם כך נעזרים במוצרי קירור של החברות הגדולות והמובילות בישראל ובעולם.

איך לבחור ציוד קירור ומיזוג אוויר מושלם לצרכים שלכם?

על מנת ליצור סביבת עבודה או מגורים נוחה וקרירה בכל ימות השנה, אתם רוצים לרכוש ולהתקין ציוד קירור ומיזוג אוויר איכותי שעונה על דרישות כמו:

  • תפוקת מערכת הקירור – ככל ואתם נדרשים לענות על צרכי קירור מתקדמים יותר, כך יש צורך לבחור במערכת קירור בעלת הספקים טובים ומהירים יותר. למשל, בבתים פרטיים נדרשת מידה מינימלית של תפוקת קירור, לעומת מפעלים שצריכים לקרר בקביעות את פסי הייצור שלהם ורוצים לעשות שימוש במערכות מתוחכמות.
  • מיקום פיזי של הציוד – אם אתם רוצים להבין איך נתין להתקין את מערכת הקירור, חשוב להבין מה יהיה המיקום האידיאלי של המערכת בחלל בו אתם נמצאים. ככל ואין לכם אפשרות להתקין את גוף המזגן בבית או במפעל, צריך לחשוב עם אנשי המקצוע על פתרונות יצירתיים יותר.
  • יכולות קירור מתקדמות – לעיתים רבות, אנו טועים לחשוב שמערכות קירור איכותיות הן מזגנים. אבל, יש עוד כמה וכמה אפשרויות שניתן לבסס עליהן את מערכות הקירור שלכם, במידת הצורך. 
  • עלות של מערכת הקירור כולה – כמובן שאתם רוצים להבין מה היא העלות הכוללת של רכישה והתקנה של ציוד קירור ומיזוג אוויר, כדי להשקיע במוצר בצורה מושכלת ואחראית.

בחירה איכותית ומנוסה של מערכות קירור 

כיום, מתוך מגוון עצום של מערכות קירור ומיזוג, אתם יכולים למצוא (ואפילו להזמין) את המערכות שיענו על כלל הדרישות שלכם. כל מה שנחוץ לכם הוא ליווי אמין ומקצועי, של צוות מנוסה בתחום מיזוג האוויר, כך שיהיו לכם את כל פריטי המידע הדרושים לכם למשימה. ולכן מומלץ למצוא חברת מיזוג שיכולה לענות על הצרכים שלכם בהקדם.

ראו עוד: השכרת צ'ילרים | השכרת מזגנים ניידים | השכרת מזגנים

דילוג לתוכן