יצירת קשר
כתוב תגובה

מצננים להשכרה

מצננים להשכרה - הקטלוג שלנו

מצננים ווירפול

מצננים וונדי ביג 12000

מצננים וונדי קלאסי 8000

השכרת מצננים

מצננים להשכרה המגיעים במגוון גדלים, ומזרימים לחלל החיצוני 100% אוויר טרי. אנו מספקים שירותי השכרת מצננים אשר מבוססים על טכנולוגיה ייחודית של סנן הסופח אליו לכלוך ואבק מן האוויר ומסנן אותם בשלמות.

מצננים להשכרה מתאימים לאירועים והפקות המתקיימים באוויר הפתוח החם או הלח ובעצם בכל חלל שתרצו לצנן, שירות השכרת מצננים מבטיח שהמצננים שלנו ידאגו להזרמת אוויר טרי וקריר לחלל האירוע שלכם!

🔌 המצנן מצריך גישה למים ושקע ישראלי פשוט בלבד.

בין יתרונותיהם הרבים של מצננים להשכרה של חברת א.א. השכרת מזגנים מלאי גדול של מצננים להפעלה מידית בכל מקום ובכל שעה שרות S.O.S.

השכרת מצננים לחתונות

מצננים הם חלק חיוני בכל קבלת פנים לחתונה. הם משמשים לשמירה על טריות המזון והמשקאות לאורחים. אם אין לך מקום מספיק גדול במקום שלך, אז השכרת מצננים היא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

השכרת מצננים תלויה בכמה שעות אתה צריך אותה. העלויות הללו יכולות להיות גבוהות יותר או נמוכות יותר בהתאם לכמה אנשים משתתפים באירוע שלך, מיקום ההשכרה שלך וגורמים אחרים כמו חיובים נוספים עבור שעות מעל 24 שעות.

כשאתה מחליט לשכור מצנן ליום הגדול שלך, הקפד לתכנן מספיק מוקדם כדי שתוכל למצוא את המצנן בגודל המתאים שיתאים לחלל האירוע.

מצננים להשכרה לאירועי חברה 

אתם בעליה של חברה גדולה ומידי פעם אתם רוצים להפיק אירוע חברה? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי שהאירוע הקרוב שלכם יצליח.

אם הפעם החלטתם להעז ולא לקיים את אירוע החברה באולם מסודר, אתם בהחלט צודקים, כי אין ספק שאירועי חברה שמתקיימים בשטח יכולים להיות מוצלחים פי כמה.

מה שכן, אתם חייבים להבין שדרוש לכם סוג מסוים של ציוד עבור האירוע, שכן רק עם ציוד מתאים האירוע יהיה באמת נעים ומוצלח. זו הסיבה שבגללה כדאי לחשוב, בין היתר, על השכרת מצננים לאירועי חברה, אתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים שלכם יודו לכם על כך מאוד.

אנו מציעים לכם להשכיר מצננים מאוד משוכללים ואפקטיביים, כך שתוכלו להבטיח שכל אירוע חברה שתערכו בכל מתחם שיערך יובטח מאוויר נעים, בטח ובטח אם אתם רוצים שיהיה לעובדים שלכם נעים, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם שוכרים מצננים כאלה 😉

השכרת מצננים לאירועים קטנים

בענף האירועים, יש הרבה חברות קטנות שצריכות לשכור מצננים לאירועים שלהן.

עסק קטן עם אירוע קרוב אולי לא יוכל להרשות לעצמו לקנות מצנן גדול מספיק שיענה על הצרכים שלו. כאן נכנסת לתמונה השכירות. השכרה יכולה להתבצע מחברות גדולות או מסוחרים מקומיים המתמחים בהשכרת פריטים כמו מצננים וצילרים. החברה תצא ותוריד את המצננים לשימושכם ביום האירוע שלכם, ובשלב זה תחזירו אותו לאחר סיום האירוע שלכם.

מצננים להשכרה בירושלים

ירושלים היא עיר בישראל שבמזרח התיכון. יש בה אוכלוסייה של כ-850,000 איש.

מזג האוויר עלול להיות מאוד בלתי צפוי בשל מיקומו בין אזורי האקלים המדברי והים תיכוני. זה אומר שזה יכול להיות גם חם וגם קר בו זמנית.

הטמפרטורה החיצונית בירושלים יכולה להגיע עד 40 מעלות צלזיוס במהלך הקיץ. לא רק שזה חם מדי עבור אנשים רבים לעמוד בו, אלא זה גם אומר שרוב הפעילויות אינן אפשריות כלל. על מנת שלא להיות מכורבל בבית ממוזג, כדאי להחזיק מצנן בהישג יד בחללים של אירועים וכדומה.

מצננים להשכרה – מי החברה המקצועית ביותר? 

ראשית, אנחנו מאוד ממליצים לכם לעשות תחילה רשימה מסודרת של כל הציוד שדרוש לכם לאירוע.

העניין הוא שאם תהיה לכם רשימת ציוד מסודרת תוכלו להיות בטוחים שאתם לא שוכחים שום דבר. שנית, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שאומנם יש מספר חברות שמשכירות היום ציוד כמו מצננים לאירועי חברה, אך לא בכל מקום תקבלו את השירות שלו אתם מצפים.

כשאתם בוחרים חברה להשכרת מצננים חשוב לקחת בחשבון את הנקודות האלו: 

  • שיש לה מגוון רחב של ציוד שמתאים לאירועי חברה כי כך תוכלו לשכור את הכול מאותה חברה. 
  • שיש לה לא מעט ממליצים. 
  • שמציעה שירות בפריסה ארצית או לפחות באזור שבו אתם רוצים לקיים את האירוע 

בנוסף, רצוי מאוד לברר האם השירות שעליו אתם משלמים כולל את הפעלת המכשירים השונים ואת ההובלה שלהם.

לא כדאי לוותר על החלק הזה כי לקחת לבד ולהוביל את המצננים הכבדים ממקום למקום זו לא משימה קלה ועדיף שהמומחים יעשו זאת עבורכם. 

 

מצננים להשכרה – כמה תשלמו על הכול? 

איך אפשר לחשוב על השכרת מצננים לאירוע חברה ולא להתייחס, בין היתר, גם לשאלה כמה זה יכול לעלות לכם?

זה ברור שבנושא השכרת מצננים מחיר הוא פונקציה רלוונטית מאוד, בין אם מדובר על מצננים לאירועי חברה, על אוהל לאירוע או על כל סוג אחר של ציוד.

חשוב גם לוודא, רגע לפני שאתם בוחרים בחברה שאצלה תעריפי השכרת מצנן הם הזולים ביותר, אנחנו מציעים לכם לבדוק מה מציעות חברות אחרות.

זכרו: לא פעם יש קשר בין מחיר קצת יותר גבוה ובין שירות הרבה יותר טוב, כך שאין סיבה להתפשר על הנושא הזה. 

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן