יצירת קשר
כתוב תגובה

חימום להשכרה

חימום להשכרה - קטלוג מוצרים

תותחי חימום סולר ליבוש קירות

תותח חימום סולר לאירועים וחממות  

תותח חימום חשמלי

מפזר חימום תעשייתים 

מכשיר חימום תעשייתי

מקרני אינפרא  

חימום להשכרה – בואו לגלות עוד בנושא

השכרת ציוד חימום

השכרת ציוד חימום יכולה להיות חלופה מצוינת לקניית ציוד חימום. ישנם יתרונות רבים הקשורים להשכרה, והמשמעותית שבהן היא שהיא זולה. בנוסף, אין צורך לדאוג לתחזוקה ותיקונים שכן אלו נעשים על ידי החברה. אם אדם לא צריך את הציוד במשך תקופה ארוכה, השכרה עשויה להיות אופציה טובה יותר מכיוון שהיא הרבה יותר זולה מרכישה. צריך לזכור שהחלטה זו תלויה בשאלה האם הם ישתמשו בציוד החימום לפרק זמן ארוך או קצר.

השכרת ציוד חימום פופולרית יותר ויותר עבור בעלי בתים שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש ציוד חימום יקר. חברות השכרת הסקה מציעות סוגים שונים של ציוד חימום בהתאם לצרכים שלכם, הכוללים בין היתר תנורי גז, תנורים חשמליים, מחממי מים בעלי יעילות גבוהה ומערכות הידרוניות.

אילו תעשיות צריכות ציוד חימום

תעשיות הזקוקות לציוד חימום הן בעיקר בענף הבנייה, תעשיית הפלדה והתעשייה הכימית. תעשיית הבנייה זקוקה לציוד חימום כדי לעבוד על בניית מבנים בחורף, כאשר נהיה ממש קר. מפעלי פלדה צריכים אותם כדי למנוע מהפלדה לקפוא במהלך הייצור. מפעלים כימיים מחוממים כך שלא צריך לסגור אותם כשקר בחוץ.

מה צריך לדעת על השכרת ציוד

הרבה אנשים חושבים על השכרת ציוד לאירוע או לאירוע שלהם. אינכם צריכים לדאוג לגבי זמן ההשכרה, אך ישנם היבטים רבים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם שוכרים.

כאשר שוכרים ציוד, חשוב לדעת כמה מקום אתם צריכים, איזה סוג מקום אתם שוכרים ובאיזה סוג אירוע או אירוע מדובר. כמו כן, עליכם להיות מאוד ברורים לגבי כמה זמן תימשך תקופת השכירות והאם יש או אין עמלות אחרות הנלוות להשכרה. כל הגורמים הללו יעזרו לכם להבין כמה כסף אתם הולכים להוציא על הפרויקט לפני שהוא מתחיל.

השכרת ציוד חימום לאירועים

ציוד חימום חיוני לאירועים בחודשי החורף. אז למה לא לשכור אותו? זה יכול להיות פתרון מצוין לאנשים שאין להם תקציב לקנות את הציוד או שאינם יכולים למצוא מקום מתאים עם מערכות חימום במקום. השכרת ציוד חימום יכולה להיות גם דרך טובה עבור מארגני אירועים לייצר הכנסות מציוד שאינו בשימוש. והכי חשוב, חימום מושכר ידידותי יותר לסביבה ממקורות דלק מסורתיים מבוססי פחמן.

תותחי חימום סולר ליבוש קירות

תותחי חימום דיזל משמשים לייבוש קירות בניין לאחר שנחשפו ללחות. הם מופעלים בדרך כלל על ידי סולר וניתן להפעיל אותם על הגדרות חום נמוכות או גבוהות. תותח חימום דיזל הוא חלופה לשימוש במבער פרופאן או גז טבעי לייבוש קירות רטובים. בהשוואה לחלופות אחרות, יש להן שני יתרונות עיקריים: הן פולטות רמות נמוכות יותר של פחמן דו חמצני והן אינן משחררות אדים רעילים כמו פחמן חד חמצני וגופרית דו חמצנית.

תותח חימום סולר לחממות

בחממה, הטמפרטורה היא הגורם החשוב ביותר בקביעת מידת הצמיחה של הצמחים. צמחים יכולים לגדול בטמפרטורה נמוכה עד 10 מעלות פרנהייט ועד 96 מעלות פרנהייט. זה המקום שבו מערכת חימום טובה הופכת לבעל ערך רב לתפעול החממה, ומאפשרת לצמחים לגדול כל השנה ללא צורך בשתילה מחדש או העברה בתוך החממה או מחוצה לה בתקופות שונות של השנה.

תותח חימום דיזל הוא דרך חסכונית וירוקה לחימום חממות. ניתן להשתמש בו באקלים קר יותר להגנה על החורף, או באקלים חם יותר כדי לשמור על קרירות החממה. מערכת חסכונית זו בדלק מספקת מערכת אוורור אוטומטית ומבוקרת שניתן להגדיר כך שתענה על כל צרכי החממה שלך.

תותח חימום חשמלי

תותח החימום החשמלי הוא מכשיר מהפכני המחמם חללים באמצעות ירי החוצה חוט מתכת מחומם.

תותחי חימום חשמליים הם סוג של תנור חימום המשתמשים בחשמל לחימום האוויר. הם פועלים באמצעות ירי אוויר מחומם ממיכל בלחץ גבוה, המאפשר לו לחמם את החלל במהירות וביעילות. תותחי חימום חשמליים משמשים לעתים קרובות בחללים קטנים כגון חדרי אמבטיה, מטבחים ומוסכים.

תותח חימום חשמלי למגרשי כדורגל

תותח חימום חשמלי למגרש כדורגל הוא מכשיר המחמם את קרקע מגרש הכדורגל באמצעות חשמל. מכשירים אלה משמשים בחלק ממגרשי ספורט במזג אוויר קר כדי למנוע מהם להפוך לקרח.

תותח החימום יוצב בשולי המגרש. הוא יוכל לנצל שליש מהאנרגיה כדי לחמם מגרש כדורגל תוך 10 דקות.

זוהי אלטרנטיבה טובה יותר עבור שחקנים ומאמנים מכיוון שהם לא צריכים לחכות שעות עד שהמגרש יהיה מוכן לשימוש.

בנוסף, תותח החימום החשמלי יכול לספק חום או אוויר קריר בטווח של טמפרטורות ונפחים, בהתאם לצרכי השחקן.

מפזרי חימום תעשייתים 

מפזרי חימום אוויר הם אחד ההיבטים החשובים ביותר של בקרת טמפרטורה תעשייתית. הם משמשים לפיזור אוויר מחומם באופן שווה בחדר, העברת חום מאזור אחד למשנהו.

מפזרי חימום אוויר תעשייתיים מסווגים בדרך כלל לשני סוגים – מפזרי נפח קבוע ומפזרי נפח משתנה. מפיצי נפח קבוע הם בעלי עיצוב חסכוני יותר באנרגיה וניתן להשתמש בהם ליישומי חימום וקירור כאחד. למפרקי נפח משתנה יש קצב זרימה משתנה, מה שאומר שהם לא שומרים על הפרש לחץ מוגדר על פני היחידה, אלא יש להם הפרש לחץ קבוע בכל עת.

מכשיר חימום תעשייתי

מכשירי חימום תעשייתיים הפכו בשנים האחרונות להכרח עבור תעשיות הדורשות נפחי חום גדולים. זאת בשל העובדה כי ישנם יישומים רבים עבור טכנולוגיה זו. בתעשייה, הוא משמש לשליטה ברמות הטמפרטורה והלחות של קווי ייצור, תחנות כוח ומחסנים. בחקלאות, הוא משמש כדי לשמור על הטמפרטורה בחממות ברמה מסוימת או כדי לשמור על חום בעלי חיים בחורף.

מקרני אינפרא לחימום

מקרני אינפרא אדום משמשים לחימום חדר או משטח במהירות. הם פופולריים במקום העבודה מכיוון שהם מפחיתים את הצורך בחשמל ומגבירים את האווירה של משרד.

מקרני אינפרא אדום פועלים על ידי החזרת פוטונים מהמשטחים, אשר לאחר מכן מחממים את המשטח הזה. זו הסיבה שהם משמשים לעתים קרובות במקום מערכות חימום מסורתיות המשתמשות באנרגיה, כמו תנורים או רדיאטורים חשמליים. זו גם הסיבה שמנורות מקרן אינפרא אדום נמצאות לעתים קרובות בבנייני משרדים יוקרתיים ובבתים עם תקרות גבוהות מכיוון שהן יכולות לחמם אזור בצורה יעילה יותר מאשר סוגים אחרים של מנורות או מערכות.

מחממי אינפרא אדום פולטים רק את הקרינה התרמית המוכרת לנו כחום. הם יכולים לחסוך לך הרבה בחשבונות החימום ולחסוך באנרגיה.

ציוד חימום למעבדות

ציוד חימום למעבדות הוא מרכיב הכרחי על מנת לספק סביבה ספציפית לקיום ניסויים. ציוד החימום מוקם בדרך כלל בחלל המשמש לניסוי, ויחידת החימום אמורה להיות מסוגלת לספק חום מספק מבלי להגזים.

הסוגים העיקריים של ציוד חימום במעבדה הם מחממי קרינה ומחממי הסעה. תנורי קרינה משתמשים בגלי אינפרא אדום כדי ליצור פיזור אחיד של חום שיכול להימשך עד 10 שעות בכל פעם. מחממי הסעה משתמשים באוויר חם שזורם מעל ומתחת לאובייקט המיועד לחימום ולאחר מכן נושב בסביבות 360 מעלות, ויוצר פיזור אחיד של חום שיכול להימשך עד 12 שעות בכל פעם.

אולי יעניין אותך גם:

השכרת ציוד חימום בפייסבוק

דילוג לתוכן