יצירת קשר
כתוב תגובה

השכרת צ'ילרים

השכרת צ'ילרים לאירועים

מהו צ'ילר

צ'ילר הוא מכשיר נייד ידידותי לסביבה שיכול לקרר במהירות את החדר. הוא עושה זאת על ידי מציצת האוויר החם ושחרורם דרך צינור מתכת המחובר לקרח או למים.

הם ידועים גם כמקררי אידוי מכיוון שהם פועלים על ידי שאיבת אוויר חם ונשפת אותו על רפידות לחות המכילות מים. החלק החיצוני של הרפידות רטוב בלחות מה שהופך אותם לקרים. האוויר הקר הזה מופץ בכל החדר על ידי להב מאוורר או משאבה לפני שהוא משתחרר לאטמוספירה.

הסוג הפופולרי ביותר של מצנן אוויר במלזיה הוא מצנן אוויר בסגנון מגדל עם מערכת קירור אידוי.

השכרת צ'ילרים לאירועים באוויר הפתוח

ללא קשר לאירוע, השכרת צ'ילרים היא רעיון מצוין לכל אירוע בחוץ. השכרות אלו מגיעות בגדלים רבים ושונים וניתן להתאים אותן בהתאם לצרכים שלכם.

בין אם אתם מארחים חתונה, מפגש משפחתי, או סתם רוצים לערוך מפגש חברתי עם חברים ושכנים, השכרת צ'ילרים הולכת להפוך את חייכם להרבה יותר קלים!

אפשרויות השכרה של צ'ילרים לאירועים יכולות להשתנות בגודל וביעילות אנרגטית. קחו בחשבון את מספר האנשים ואת השטח הפנוי בבחירת השכרת צ'ילר.

כדאי גם לשקול את הצורה והכוח של הצ'ילר שלך כשאתה בוחר בהשכרה, מכיוון שחלק מהצ'ילרים לא יוכלו להתאים בחללים צרים.

השכרת צ’ילרים לאוהלים

אוהלים משמשים לעתים קרובות במהלך אירועים בחוץ כדי לתת לאנשים מחסה ממזג האוויר. אבל מה קורה כשחם מכדי לישון?

חברת השכרת אוהלים יכולה לספק לכם אוהלים יוקרתיים או אוהלי נופש פשוטים לאירוע או למסיבה שלכם. השכרת צ'ילרים לאוהלים היא מושלמת לאירועים גדולים כמו חתונות המספקות לאנשים רבים מרחב אישי משלהם לישון בו לאחר יום ארוך של חגיגה.

היתרונות בהשכרת צ’ילר

היתרון הראשון של השכרת צ'ילרים הוא בכך שהוא מספק קירור לפי דרישה. זה יכול לספק קירור לפי דרישה מכיוון שהוא לא צריך לאחסן קרח במאגר.

היתרון השני הוא שהשכרת צ'ילר חוסכת כסף בעלות המוקדמת. הסיבה לכך היא שאתה צריך לשלם רק עבור מה שאתה משתמש.

ניתן להרכיב מצנני אוויר על קירות או אדני החלונות או פשוט להחזיק אותם על הקרקע בחדרים שונים בבית. הם תופסים מעט מאוד מקום וניתן גם לשאת אותם ממקום אחד למשנהו בקלות. גודל החדר בו אתה גר קובע כמה יחידות של מצנן אוויר אתה צריך – בעוד שחדרים קטנים דורשים יחידה אחת, גדולים צריכים שתי יחידות ומעלה.

כיצד להתקין מצנן אוויר

תהליך ההתקנה של מצנן אוויר שונה עבור כל מותג ודגם. עם זאת, השלבים הכלליים זהים עבור כל הצ’ילרים. הדבר הראשון שאתה עושה הוא להגדיר את מצנן האוויר שלך במיקום בטוח עם מקום פנוי מכל הצדדים. אז אתה צריך להתקין את מיכל המים שלך (בדרך כלל בחלק העליון) ולחבר אותו למקור המים שלך (או ברז או מיכל מים). לבסוף, ניתן רק להפעיל ולתת לו לעשות את העבודה.

כיצד לבחור את סוג הצ’ילר המתאים לצרכים שלך

הסוג הטוב ביותר של צי’לר עבורך תלוי במידה רבה בדרישות שלך, העדפת אורח החיים, התקציב והנכונות להקריב מקום בבית שלך עבור מכשיר זה.

אם אתם מחפשים מערכת קירור חסכונית באנרגיה המושלמת לחלל קטן עם מעט אנשים, אז צ’ילר או מצנן אידוי הם המתאימים ביותר.

גדלים ונפחים של צ’ילרים להשכרה

צ’ילרים מגיעים במגוון גדלים שונים, הנעים בין 1-10 טון. הגודל נקבע לפי רגל מעוקב לדקה (CFM) שמקרר האוויר מסוגל להזיז.

ככל שה-CFM גבוה יותר, כך הוא יכול להתמודד עם גודל החדר גדול יותר. לדוגמה, מצנן אוויר של 10 טון מסוגל לקרר עד 2500 רגל מרובע ואילו מצנן אוויר של 2.5 טון יכול להתמודד רק עם עד 500 רגל מרובע או פחות אם יש לו דירוג CFM נמוך יותר.

השכרת צ'ילרים לקיץ

צ’ילרים כמו שנאמר הם מכשירים בגדלים שונים המסייעים לווסת את הטמפרטורה בתוך חלל על ידי קירור שלו באמצעות מאוורר מובנה. אחד המאפיינים העיקריים שלהם הוא ניידות, מה שהופך אותם למושלמים לקיץ החם בישראל שבו אתה צריך להסתובב בבית או בחוץ לעתים קרובות.

 

דילוג לתוכן