יצירת קשר
כתוב תגובה

תותח חימום סולר לאירועים

מתכננים אירוע בשטח פתוח ופתאום בתחזית מתריעים שהולך לרדת גשם ויעשה קר מאוד? אין סיבה לבטל תוכנית ולהרוס שמחות. א.א השכרת מזגנים מציעה לכם אוהלים ממוזגים עם תותח חימום סולר לאירועים שישמור על האורחים יבשים ונעימים. את האוהלים המחוממים שלנו ניתן להקים כמעט בכל שטח פתוח תוך זמן קצר והם יספקו מקום יבש וסגור לקיום אירוע החלומות שלכם. תותח חימום סולר לאירועים עושה שימוש אך ורק בסולר ואינו דורש חיבור חשמלי ולכן ניתן להשתמש בו גם בחוף הים, בחיק הטבע ובכל מקום שאין בו נגישות לשקע חשמלי. את תותחי החימום של א.א השכרת מזגנים ניתן לחבר לכל סוגי האוהלים בהתאם לסוג האירוע ולפי רמת המיזוג הדרוש.

תותח חימום סולר לאירועים מכל סוג

תותחי חימום הסולר יכולים להתאים לכל מיני אירועים החל משמחות – חתונות ובר/בת מצווה ועד לכנסים, הרצאות, ופעילויות בטבע. תותח החימום מתאים גם למבנים ארעיים כמו אוהלים אך הוא שימושי גם למבנים בנויים. תותחי חימום סולר ליבוש קירות ישמרו על הנוכחים יבשים ועל המבנה עצמו גם. מבנה שנכנסת אליו לחות או שיש בו דליפת מים יפתח במהרה עובש ופטריות אשר מסכנות את חיי הנוכחים וגם פוגעות בחוזק המבנה. תותחי חימום סולר ליבוש קירות יפתרו בעיות של לחות במחסנים ובמפעלים וישמרו על סחורות יבשות גם בחורף עוצמתי.

תותח חימום סולר לחממות ועוד

חקלאים רבים עושים שימוש בתותח חימום סולר לחממות בימים גשומים ולחים על מנת לשמור על מזג אוויר חם ויבש בתוך החממה על מנת לא לפגוע ביבולים רגישים. גידול של מספר חודשים יכול להיהרס בגלל לילה אחד של גשם שחלחל דרך הסככה והעלה את הלחות הפנימית. תותח חימום סולר אחד יכול למנוע זאת לחלוטין ולחסוך כסף רב. בא.א השכרת מזגנים תמצאו כלי מיזוג נוספים למבנים, אוהלים וחממות איתם תוכלו לשנות את מזג האוויר הפנימי ולהתאימו לצרכים שלהם. אין סיבה שתפגעו מחום וקור כאשר הפתרון הוא כה פשוט ויעיל. צרו קשר עוד היום עם א.א השכרת מזגנים ותגלו מדוע אלפי לקוחות בוחרים לעבוד איתנו. תותח חימום סולר לאירועים וציוד מיזוג וקירוי מזמינים מא.א השכרת מזגנים לחוויית שירות אדיבה ומקצועית.

דילוג לתוכן