יצירת קשר
כתוב תגובה

מה ההבדל בין מצנן למזגן

אחת הבעיות הכי גדולות של בעלי עסק, ממגזרים עסקיים שונים, היא אספקת אוורור תקינה למתחמים בהם הם פועלים ומעסיקים עובדים. כיום ישנן שתי אפשרויות עיקריות לקירור מבנים וזאת באמצעות מזגן או מצנן. שתי האופציות עושות את העבודה נאמנה, אך לא בהכרח כל אחת תתאים לצרכים השונים שנמצא בתעשייה. לכן, טרם השכרת מצנן או מזגן, עלינו ללמוד מהם ההבדלים וכך נדע לקבל החלטה.

אז מה ההבדל בין מצנן למזגן

התקנה

כשנשאל מה ההבדל בין מצנן למזגן נגלה שבעצם יש הבדלים בכמה גזרות. הראשון הוא הבדל בסוג ההתקנה שנצטרך בכל מקרה ומקרה. בעוד שמזגן מצריך התקנה לרוב אל תוך קיר פנימי, או חיצוני, המצנן לא צריך התקנה וכל מה שצריך לעשות זה להציב אותו במקום הייעודי. 

מערכת הפעלה

שני המכשירים פועלים בצורה שונה מאד – מזגן לרוב פועל על בסיס חשמל וגז – דבר, שבהתאם לגודל המזגן עלול להביא להוצאה גדולה. לעומת זאת, מצנן פועל על בסיס מים וסוללה מיוחדת וכך הוא בעצם אופציה הרבה יותר ירוקה וחסכונית. 

גודל והיקף עבודה

בעוד ששני מכשירי הקירור מצליחים לקרר היטב, חשוב לזכור שרמת הדיוק היא שונה. למשל, מזגן יעבוד פחות טוב בסביבה פתוחה, בעוד שמצנן יצליח לקרר גם אזור פתוח יותר. לעומת זאת, הגודל כאן הוא גם עקרוני, היות ושניהם יכולים לקרר בתנאים פנימיים, אך המצנן תופס לא מעט מקום, בעוד שהמזגן אינו יושב על הקרקע ולא מפריע.

השכרת מצננים ומזגנים

אז אם אתם לא בטוחים איך לבצע השכרת מצנן או מזגן, גם אחרי שלמדתם מה ההבדל בין מצנן למזגן, חברת א.א השכרת מזגנים היא החברה הנכונה לסייע לכם. אנו עוסקים בתחום המיזוג מעל לשני עשורים ואנו שמחים לספק לכם ייעוץ וסיוע עם השכרת מצננים ומזגנים לכל מטרה.

לעיתים השכרה של מתקני קירור עלולה להיות לא זולה, אבל הכרחית לאורך זמן ולכן הצטרפות למשפחת הלקוחות הרחבה שלנו מבטיחה שירות כנה ואמין לאורך זמן.

לסיכום

אז אחרי שהבנו מה ההבדל בין מצנן למזגן, הגיע הזמן לבצע הזמנה נכונה. מזגן יכול להיות אולטימטיבי לאזורים צפופים וסגורים יותר, בעוד שמצנן אידיאלי לאירועים. צרו עמנו קשר על מנת לקבל הצעת מחיר וסיוע בקבלת ההחלטה.

דילוג לתוכן