יצירת קשר
כתוב תגובה

השכרת אוהלים ממוזגים

רוצים לערוך אירוע בחוץ? מחפשים אוהל גדול וממוזג?

צריכים מקום לאירוח של כמות גדולה במיוחד של אנשים? מתכננים טקס רב משתתפים או רוצים לארח את כל המשפחה המורחבת לחגים? אם התשובה היא כן, בוודאי אתם מחפשים היכן תושיבו את כל המוזמנים כי בוודאי אי אפשר להושיב את כולם בשולחן האוכל ו/או בסלון. אם יש לכם חצר או שטח פתוח, לא.א השכרת מזגנים יש הצעה מדהימה שתתאים בדיוק לכם – השכרת אוהלים ממוזגים. באוהלים ממוזגים להשכרה תוכלו לארח עשרות ואף מאות אורחים תחת קורת גג אחת מוצלת וממוזגת. את האוהלים ניתן להקים בקלות על רוב המשטחים – מדשאות, רחבות, חופי ים, חוליות, בחיק הטבע ועוד כך שהאירוע שלכם יכול להתקיים כמעט בכל מקום שתחלמו עליו גם אם אין בו גן או אולם אירועים.

אוהלים גדולים ממוזגים לתקופת הקיץ

הקיץ בישראל הוא חם ולח במיוחד ומחייב פתרונות יעילים בכדי להפיק אירוע הנערך בשטח פתוח. בכדי לספק נוחות מקסימלית לאורחים שלכם באירוע, אתם צריכים אוהל איכותי וברמה גבוהה. את האוהל מתקינים במיקום אסטרטגי נכון ובאזור מוצל במידה וזה אפשרי. המזגן מחובר לאוהל באמצעות תעלות ועם מנוע חיצוני בכדי לספק שקט מרבי לאנשים הנמצאים בתוך האוהל בזמן האירוע. כחלק מהשירות של התקנת המזגן, ניתן לשכור מוצרים נוספים הנדרשים לאירועים כמו מחצלות, מיחמים להכנת קפה ותה וגופי תאורה המחוברים לתקרת האוהל.

פתרון משתלם ויעיל לאירועים

שירותי השכרת אוהלים ממוזגים הם שירותים משתלמים במיוחד המאפשרים לכם להפיק אירוע מבלי לשכור אולם אירועים גדול. ניתן לשכור אוהל איכותי המתאים ל-30 איש או ליותר מ-100 איש בהתאם לגודל האירוע. בדרך זו, ניתן לערוך אירועים גדולים על שפת הים בכל עונות השנה ולהעניק לאורחים שלכם חווית אירוע בלתי נשכחת במקום יפה וקסום. המחיר להשכרת האוהל תלוי בגודל האוהל הנדרש לכם ובמספר המזגנים או המצננים הנדרשים לקירור ומיזוג האוהל. מומלץ לפנות לחברה ותיקה בתחום בכדי שלא יהיו טעויות בבחירת גודל האוהל, סוג המזגנים והחיבורים הנדרשים לאספקת החשמל לזמן האירוע שלכם.

השכרת אוהלים ממוזגים מותאמים

לכל אירוע וטקס יש דרישות משלו ולכן לא כל אוהל יתאים. בא.א השכרת מזגנים אנו מציעים מגוון של אוהלים ממוזגים להשכרה – אוהלים שקופים עם חלונות, אוהלי אירועים גדולים עם חלל מרכזי ענק, אוהלי דוממוד עם תקרה גבוהה במראה מרשים, אוהל ליקרה, אוהל שפיץ וכן אוהלי אבלים. כל שנותר לכם זה לבחור מה הכי מתאים עבורכם או להתייעץ איתנו המומחים בתחום מזה 4 עשורים. באוהלים שלנו אפשר לשלב פתרונות מיזוג מתקדמים במיוחד אשר יכול להתמודד מול כל מזג אוויר וכך תוכלו לקיים את האירוע גם ביום גשם וסערה וגם ביום שרבי ולוהט. המזגנים והמצננים שאנו מספקים הם בעלי יכולת מיזוג גובהה והם יכולים לפעול במשך שעות רבות. כמו כן, אותם אמצעי מיזוג נשארים חסכוניים ושקטים במיוחד ומבטיחים לכם אירוע ללא הפרעות ורעשים.

אירועי בקלות עם א.א השכרת מזגנים

א.א השכרת מזגנים מציעה את שירותיה האמינים עוד משנות התשעים ומחזיקה ברזומה עשיר בפרויקטים מוצלחים ואלפי לקוחות מרוצים שחוזרים אלינו שוב ושוב. אנו עובדים אל מול חברות מובילות במשק וכן עם לקוחות פרטיים לשלל מאורעות. השכרת אוהלים ממוזגים אצל א.א השכרת מזגנים תתגלה כבחירה החכמה ביותר שאתם יכולים לבצע ואנו מבטיחים לכם שירות אדיב ואמין וכן מחירים מצוינים שלא תמצאו בשום מקום אחר. צרו קשר עוד היום כאן באתר או בטלפון להתייעצות ושאלות בנוגע להקמת האוהלים ותקבלו הסבר מפורט והצעת מחיר משתלמת.

דילוג לתוכן