יצירת קשר
כתוב תגובה

השכרת אוהלים למסיבות

עורכים מסיבה בבית או בשטח פתוח? צריכים אוהל למסיבות?

אירוע חגיגי למשפחה או לעובדים שלכם בחברה יכול להתקיים בתוך אוהל מסיבות גדול ומרווח. היום השימוש בשירותי השכרת אוהלים למסיבות הוא פופולרי במיוחד והוא חוסך את הצורך בהשכרה של אולם אירועים מרוחק או יקר. את האוהל ניתן להציב בכל מקום על פי הנהלים של הרשות המקומית וניתן להתקין אליו כל אלמנט הנדרש לכם כמו תאורה, הגברה או מיזוג אוויר. המטרה היא לספק פתרונות מלאים לכל סוג אירוע ולהעניק לאורחים שלכם באירוע את המקום הטוב ביותר להתארח בו.

השכרת אוהלים ליותר מ-100 איש

מסיבות גדולות המיועדות למעל 100 איש יכולות להתקיים באוהלים גדולים ומרווחים אותם ניתן להקים על גבי שטחים פתוחים כמו חניונים, שדה פתוח או חוף הים. במידה ואין חיבור לחשמל באזור המיועד לאירוע, ניתן להזמין כחלק משירותי ההשכרה של האוהל, גם גנרטור איכותי וחזק ומכשירי חשמל שונים הנדרשים למסיבה כמו גופי תאורה, מזגן ומנוע למזגן ומאווררים. את ההזמנה של האוהל ניתן לעשות בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולספק לכם את כל הכלים להפקת מסיבה מושלמת למספר האנשים שהחלטתם להזמין לאירוע.

הפקת אירועים גדולים בקלות ובמהירות

הפקת אירוע גדול באמצעות שירותי השכרת אוהלים למסיבות מאפשרת לכם לקיים אירוע בכל עונות השנה וכמעט בכל מקום שתרצו. המחיר כאמור יהיה משתלם הרבה יותר מהשכרת מקום סגור כמו אולם אירועים. אתם לא נדרשים לקבוע אירוע במקום מסוים ויכולים לבחור במיקום נוח להגעה עם חניון גדול יותר עבור האורחים שלכם. באמצעות שירותים נוספים כמו מיזוג אוויר ותאורה, האוהל שלכם יהיה מוכן בצורה מדויקת לאירוע ויעניק לאורחים שלכם את המקום הטוב ביותר להיות בו לא משנה מה מזג האוויר בחוץ. באמצעות מערכות גיבוי מקצועיות למיזוג האוויר ניתן להפיק אירוע בשקט וברוגע בכל סדר גודל של מוזמנים.

הזמנת שירותי השכרת אוהלים למסיבות

לקבלת מידע נוסף על שירותי השכרת אוהלים למסיבות, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא לפנות לחברת א. א. השכרת מזגנים המתמחה בהקמת אוהלים גדולים וממוזגים כבר למעלה מ-30 שנה ברציפות. צוות החברה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לתאם איתכם פגישה כבר לימים הקרובים.

דילוג לתוכן