יצירת קשר
כתוב תגובה

איך לבחור מצנן אוויר

אם אתם זקוקים לפתרון קירור יעיל וחסכוני לכל מטרה שהיא, אין ספק שמצנן אוויר הוא פתרון שעונה על קטגוריות רבות. אבל, מצנני אוויר באים בסוגים וגדלים שונים ולכן עלינו להבין איך לבחור מצנן אוויר, על מנת שפעולת השכרת מצנן שעומדת בפנינו תהיה באמת השקעה טובה. 

איך לבחור מצנן אוויר באופן חכם

גודל פיזי

לפני השכרת מצננים באופן אקטיבי, עלינו להבין פרקטית איפה המצנן הולך לעמוד. לעומת מזגנים, מצנן לרוב אינו מוחבא או מותקן באופן פנימי ולכן הוא תופס אזור לא קטן. עלינו להבין מהו גודל המקום המדויק שיש לנו לתת לכל מצנן וזאת הדרך הראשונה שלנו לסנן בין האפשרויות השונות. 

מטרה והיקף עבודה

לאחר שהבנו את הצעד הראשון של איך לבחור מצנן אוויר, הגיע הזמן שנחדד לעצמנו למה אנחנו בכלל ניגשים אל הליך השכרת מצננים לעסק או לבית. הגדרת המטרה תסייע לנו בקביעת תקציב וגם בבחירת המצנן, היות והיקף הכוח של כל מצנן קשור באופן אדוק למטרה.

אם אנחנו צריכים לקרר ולאוורר אזורי עבודה, או אירועים, מאד גדולים, אין ספק שצריך מצנן עם מיכל מים רחב ותפוקה מאד גבוהה בהתאם. במקרה שכזה השכרת מצנן יחיד אולי לא תספיק. לעומת זאת, אם מדובר על מצנן לבית, או לעסק וחדר קטן, לא בטוח שישנו צורך במצנן בעל מיכל גדול וכוח סילון גבוה. 

שאלו מקצוען

אם אתם עדיין לא בטוחים איך לבחור מצנן אוויר, או שאתם רוצים לוודא שההחלטה שלכם באמת נכונה ותבטיח השקעה חכמה, כל מה שנשאר לעשות זה לקבל את עצתו וחוות דעתו של מקצוען.

חברתנו, א.א השכרת מזגנים, היא אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום הקירור בארץ ושמחה לספק לכם את כל הידע והייעוץ הנדרש לכם כדיי לבצע החלטה נבונה. לצד סיוע בבחירת פתרונות קירור, אנחנו גאים להציע לכם שירותי השכרה של מזגנים, מצננים ועוד פתרונות קירור לכל מטרה ולאזורים נרחבים בארץ. 

השורה התחתונה

כשאנחנו ניגשים למטלת השכרת מצנן לבית או לעסק, הבחירה לפנינו לא פשוטה. אבל, אם נכין את עצמנו מבחינת הגדרת מיקום, תקציב ומטרה, נדע כיצד לקבל החלטה נכונה. לצד כל אלו, אי אפשר לטעות עם קבלת ייעוץ מצוות החנות שלנו. 

דילוג לתוכן