יצירת קשר
כתוב תגובה

אוהל מרוקאי להשכרה

מתכננים לערוך חינה בקרוב? זה הזמן לבחור אוהל!

אירוע חינה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר לפני יום החתונה שלכם ואם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה מושלם, אתם צריכים את הציוד הטוב ביותר לאירוע. היום אפשר להזמין בקלות ובנוחות אוהל מרוקאי להשכרה במחיר נוח ומשתלם במיוחד ולהעניק לאורחים שלכם באירוע מקום מושלם להתארח בו ולהנות מהמנהגים הנפלאים של אירוע החינה. אוהל החינה יכול להגיע בגדלים שונים ולהתאים למספר אנשים מצומצם או למאות אנשים על פי גודל האירוע שלכם. האוהלים מתאימים לכל סוגי החינות כמו המרוקאיות, התימניות או הכורדיות עם אפשרות להזמין שירותים ומוצרים נלווים לכל סוגי האוהלים כמו מצננים ומאווררים.

אוהל מעוצב ויפה לאירועי חינה

איך בוחרים את האוהל לאירוע החינה ומה מתאים לעדה שלכם? אוהלי החינה מותאמים ליצירת אירוע מושלם על פי המסורות העתיקות וניתן להציב בכל אוהל את הכיסאות המיוחדים של אירוע החינה לחתן ולכלה. ניתן להוסיף לאוהל קישוטי זהב ונרות ליצירת אווירה מיוחדת לאורחים שלכם בהתאם למאפייני התרבות של העדה שלכם. ניתן לשלב עם האוהלים ציוד הגברה, תאורה וכל מוצר נלווה הנדרש לכם בכדי להפיק אירוע מרשים ומרהיב בכל סדר גודל הרצוי לכם. היום אפשר למצוא אוהלים ענקיים ולהפיק אירוע בתהליך מהיר ויעיל וללא עיכובים מיותרים.

מה המחיר להשכרת אוהל לחינה?

המחיר לשירותי השכרה של אוהלים תלוי במידה רבה בגודל האוהל וזמן ההשכרה שלו. כאשר מדובר על אירוע חינה בדרך כלל ההשכרה תהיה ל-24 שעות בכדי שתוכלו לארגן את האוהל מבעוד מועד לפני הגעת האורחים. למחיר של אוהל מרוקאי להשכרה יש להוסיף מוצרים ושירותים נלווים כמו מאווררים או מצננים על פי הצורך. ניתן לבחור לשלב באירוע שלכם אזור עם אוהל אחד או יותר ואזור פתוח הכולל שולחנות, כיסאות ועמדות אוכל לאורחים.

מחירים משתלמים לאוהל מרוקאי להשכרה

רוצים לקבל הצעת מחיר לאוהל מרוקאי להשכרה? מעוניינים באוהל מעוצב בהתאם למסורת שלכם? זה הזמן לפנות לחברת א. א. השכרת מזגנים המתמחה בהרכבה של אוהלים גדולים ומעוצבים למגוון אירועים ובמיוחד לאירועי חינה ססגוניים וצבעוניים. צוות החברה ישמח לספק לכם אוהל איכות המותאם במיוחד לאירוע שלכם במחירים נוח ועל פי תקציב מוגדר מראש.

דילוג לתוכן