יצירת קשר
כתוב תגובה

אוהלים לאבלים להשכרה

אילו אוהלים מתאימים לשבעה ואיך בוחרים אוהל?

אם אדם הקרוב אליכם נפטר ואתם מחפשים אוהלים לאבלים להשכרה, כדי שתכירו את האפשרויות שיש לכם היום מבחינת גודל האוהל וכל האלמנטים הנוספים לאוהל בכדי ליצור את הסביבה הטובה ביותר לערוך בא את השבעה. אוהלי אבלים מתאימים למספר אנשים מצומצם כמו 30 איש או עד ל-100 איש באוהלים גדולים יותר. השימוש באוהל הוא מומלץ ביותר ומאפשר לכם לקיים את מצוות השבעה במקום גדול מבלי להעמיס על הבית שלכם ולאפשר פרטיות מלאה לבני המשפחה בבית ולמשפחה האבלה. כחלק מהשירות תוכלו להזמין גם מזגנים, מצננים או מאווררים גדולים וחזקים לצורך מיזוג האוויר באוהל לאורך כל תקופת השבעה.

איך בוחרים סוג אוהל ומיקום?

אוהל אבלים ניתן למקום במקומות ציבוריים שונים אך חשוב לבחור מיקום אשר לא יפגע בפרטיות של שכנים ודיירים הגרים בבניין או בבתים הסמוכים. חשוב להתייעץ עם צוות מקצועי לפני שאתם בוחרים את המיקום בעיקר אם מדובר על דשא ציבורי או דשא השייך לכל הדיירים בבניין שלכם. האוהלים מגיעים במגוון עיצובים והם מותאמים לעמוד נגד פגעי מזג האוויר. עם זאת, במידה ומדובר בתקופת החורף, מומלץ להציב את האוהל במקום מוגן יחסית היכול למנוע פגיעה באוהל בעת ברד חזק או סופות גשמים המלוות ברוחות חזקות.

התקנה ופירוק של אוהל האבלים

בעת הזמנת אוהלים לאבלים להשכרה, שירותי ההתקנה והפירוק יתבצעו רק על ידי אנשי מקצוע מיומנים במטרה לשמור על בטיחות מקסימלית של האנשים השוהים בתוך האוהל. מדובר על אוהלים גדולים וכבדים יחסית ולכן התקנה נכונה היא קריטית לשמירה על בטיחות השוהים באוהל בכל מזג אוויר. מכיוון ששבעה נקבעת תוך התראה קצרה, רצוי למצוא חברה מקצועית היכולה לספק לכם את השירות במהירות וללא עיכובים מיותרים ולהתקין לכם את האוהל עם כל התוספות הנדרשות כמו מצננים, מאווררים וגופי תאורה בסיסיים.

הזמנת אוהלים לאבלים להשכרה

להזמנת שירותי התקנה ופירוק של אוהלים לאבלים להשכרה, צרו קשר עם חברת א. א. השכרת מזגנים הפועלת בתחום השכרת אוהלים למשפחות אבלות כבר למעלה מ-30 שנה ברציפות. צוות החברה ידע בדיוק איפה למקם את האוהל ויבחר עבורכם אוהל איכותי ואמין אשר ישרת את אתכם לאורך כל ימי השבעה.

דילוג לתוכן